Sunday, April 24, 2011

ampun.........saya x sengaja.......;-(

huh.....dah berja man aku x bkk blog....sbbnye...malas! tambah plak ngn dok prctcl...lg la mlas...
blik je umah trus mandi2 n tdo....bnyk cerita yg aku nk tulis tp.....apa2 pon...aku nk tulis yg ni dulu....
al-kesah ni terjadi petang semalam....

apabila aku first time bwak keta.....dalam ujan......ujan yg lebat,yang mmg klabu je nmpk...adus,mmg menguji mata aku,dh la lupa bwak speck...dalam ujn yg lebat tu..aku redah jgk....k.ina(yg ajar tu la...)dia suruh aku bwk 2 jln....jalan A & B...jlan A selesai dengan baik sekali wlaupon ujan lebat....tp kt jln B....aku ok je bwk keta...tp.....tengh2 jln, dari jao,aku nmpk sorang pk.cik@apek@uncle....tak sure lah kaum apa sedang berjalan dengan memakai suit bju hujan dengan kemasnye...sambil menuntun moto nya di bahu jlan....tu pada jauh...dh dkt aku pon xtau np aku leh lupa wujudnye pk.cik tu....dah lalu je.....tetiba k.ina ckp..."eh,kene pk.cik tu plak.."
aku pon..."alamak.......xsngja..."
maaf pk.cik....sbb saya dah siram pk.cik....
ampun.........................

2 comments:

  1. weyyyyy apekah perasaan hang menjadi pakcik itu??
    sumpah aku tahu perasaannye kerana aku pon pernah bermandikan shower di bahu jalan begitu.. ah kesiannya!!

    ReplyDelete
  2. huhu...aku xsngja.....sumpah aku kena sumpah sranah ngn pk.cik tu...huhu.....

    ReplyDelete