Thursday, March 3, 2011

hari d.e.r.m.a d.a.r.a.h at uniKL RCMP

i'm so0000oooo sad !
huhu....
pd hari mula2 puan inform aku dh exited giler nk derma...

and....
bila dh sampai time nye..
(today la)
aku mmg exited...

so....awal2 dah g check Hb....
Hb :14.7
tahap yg lepas untuk derma Hb must be 12...
so lepas...yey!

BP...
BP aku mmg normal....salu dah check...
sakit demam pon xdak...so lulus...

tp...................
sampai satu lg ujian bfor derma....
huhu....
mesin tu mesti silap!!!
BENCI............
al-kisah....
doktor : berat adik brapa??
aku : ntah....lama dah xtimbang...xtau dah brapa sekarang
doktor : ha...lau cm tu timbang la...
aku : kene bukak kasut n wak kuar sume barang2 lam poket ni jgk ke??
doktor : xpyh la...
aku : lau cm ni berat la aku...(dlm ati je la)
.............
doktor : ok.....dah....adik xlepas la nk derma....
aku : huhu....benci aku(dlm hati) ala...lau nk derma jgk2 xleh ke???
doktor : xboleh..
..............
puan : tqah,cpt2 derma...baring2..
aku : hmm...xcukup berat..........mna lepas.....
puan : brapa berat kamu??
aku : ni ha....39kg...=(
puan-puan yg telah mendengarnye : hahahahahahahaha...kamu nie ape la...kering!

;-(
huhu.............
rasa nk nangis.........
tp malu nk nangis dpn puan

nk derma......
huhu..................

No comments:

Post a Comment