Wednesday, August 3, 2011

budak nurse mmg asyik pindah ker??

napa aku ckp mcm ni...???
dah...mau tak nye...
aku mula daftar msuk sini on 12/ 7/2009
so...mula2 aku di tempatkan di klebang jaya,ipoh
lepas habis aku menimba ilmu bertimba2 selama 6bln (satu sem)
aku dah gerak ke teluk intan....kat situ,aku ddu kt taman manggis...kwn2 yg lain ada jgk yg ddk kt tamn kopi.
dduk lah aku kt situ selama 2 sem....sem 2 dan 3
dh naik sem 4,pindah pulak pi tman nanas..kt t.intan jgak la...
so,kemas2 brg dan berangkat...
ddk xbrapa lama....xdan abis pon lg sem4..dah gerak balik ipoh semula....
kt ipoh....dduk la kt ampang baru tu....best la...kemudahan semua ada...pekan pon dekat
cuma satu je.....bilik dia kecik..sumbat lak 6org
sis g tengok aku hari tu pon ckp asrama tu mcm asrama PATI
dah disebabkan bilik kecik...
nk sangat pindah...
hah....pindah le kome...
pindah lak ke silibin,kt jelapang
ambik ko...dduk bilik besar...
xbesar mana pon sebenrnye..
sama ja ngn saiz bilik kt ampang nun
cumanya kt sini dduk 4org...
tu je kelebihan nye..
tp....
ya Allah...tuhan je tau.
akuserta kawan2 rasa mcm dah mcm ddk kat kem army @ kem PLKN dah pon....(bak kata mimi)
dah la di pelusuk dunia,pagi2 dah dapat hidu asap hitam pada kilang.
xder komuniti langsung...(ni bak kata kau sendiri)
dah ddk kat pelusuk...komuniti mendenye....
mat indon ada la..





p/s
  • so....aku ke sini untuk study nursing  ke?untuk study how to kemas barang yg bnyk dan pindah randah??
  • nnt ada masa aku cite lak pasal "kem army" @ kem PLKN yg aku ddk skrng nie


.

2 comments:

  1. alahh...jauh ke wey?? cane nk pi cameron ni??? dah jauh ha...malas lah bwk hg..kahkahkah!!

    ReplyDelete
  2. cis.....kluaq jelapang dkt la....lau pada hg kluaq slalu tu,boleh....tmpt ni dkt2 ngn gerbang mlm
    hat kita p hari tu...atas cikiiiiiit ja

    ReplyDelete