Thursday, October 21, 2010

Nasik lemak oh NasiK Lemak...!!!!






dengan tajuk yang kt atas nunnnn......dengan gambar yang kat ats nieee.....mmg nmpk sdp kn....dah la harga murah...juz rm1 je satu....kenyang pon kenyang....kn..????
oleh dengan sebab nasik lemak murah dan dapat kenyangkan la boleh dikatakan ari-ari aku makan nasik lemak...
rm1 je la katakan...kenyang sampai lunch...dinner jer bajet mahal sket...sbb kene p makan kt kedai....
tp kadang-kadang timbul jugak la rasa kesedaran...yer la,mana elok makan nasik lemak ari2....mau berlemak badan....dah bnyak2 lemak terkumpul nnt....mula tersumbat sana sini....
dh...nasik lemak yang ari2 makan ni sedap...makcik 2 siap anta kt kelas...sbb anaknye junior aku...huhu...so,rugila makcik 2 xamek kesempatan nk jual kat sini..mmg laku la...
sampai la hari ni...aku dah pecah rekod (rekod aku sendiri la...bkn orang lain punye rekod..)aku melantak 2 bungkus nasik lemak....heeee:-)
so,sampai sekarang rasa cam baru makan je...padahal dah berapa jam dah pon....sbb semalam xmakan la aku jd kebulur ari ni..hehehe...kesedaran ada...tp main ngn lapar....blasah jer la...bukan slalu...
esok and dua tiga ari lepas ni...no more nasik lemak!!!![ leh pakai ke azam ni???/kang beli lg esok...huhu...berazam xsalah...kn?????]

No comments:

Post a Comment